Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.04.2008 13:52 - Какво намирам в готвенето
Автор: venessa Категория: Хоби   
Прочетен: 909 Коментари: 0 Гласове:
0



Нещото, което обичам много е да готвя. Но защо? Ами защото това ме успокоява, защото това ме кара да се чувствам оценена, защото обичам да си представям комбинациите на различни вкусове в комбинация, а след това да проверя дали наистина е така, защото ми харесва.

Много често експериментирам в кухнята, но понякога не се получава. Въпреки всичко не се отказвам да продължа в творчеството си.

Готвя и по точна рецепта, нещо което съм видяла, чула или прочела.

Лябимото ми ястие е "Пролетна салата с аншоа".

Продукти: зелена салата, краставици, домати, пресен лук, репи, варени яйца, аншоа, печена царевица, сол, олио, лимонов сок (може и кисело мляко), уни сос, черен пипер

Приготвяне: всички продукти в дози пожелание се нарязват или накъсват, овкусяват се с приложените подправки отново в дози пожелание и налива се едно студено питие.

Обикновено като си правя тази салата, си приготвям и "Яйца по панагюрски".

Опитайте ще ви хареса!


Тагове:   Какво,   намирам,


Гласувай:
0



Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: venessa
Категория: Други
Прочетен: 21692
Постинги: 2
Коментари: 3
Гласове: 30
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930